TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT
Tutustu ennen tilauksen tekoa verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoihin.
Verkkokaupassa tuotteita voi ostaa normaaliin tapaan lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne käytössä olevilla maksutavoilla.
Verkkokauppa on avoinna kaikille ja ostoksia voi tehdä myös ilman rekisteröitymistä. Rekisteröitymällä saat käyttöösi asiakastilin, jossa voit mm. päivittää omia tietojasi ja tarkastella tekemiäsi tilauksia.
Rekisteröitymällä asiakkaaksi ja kirjautumalla omalle asiakastilillesi sinun ei tilausta tehdessäsi tarvitse kirjoittaa osoitetietojasi uudelleen.
Rekisteröitymisen yhteydessä kerätyt tiedot ovat luottamuksellisia eikä verkkokauppa ilmoita niitä ulkopuolisille tahoille. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin Rekisteriselosteessa.
Tilaukset toimitetaan kotijakona tilaajan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen tai lähimpään Postin toimipisteeseen.
Tilauksen toimitus tapahtuu normaalisti seitsemän (7) päivän kuluessa siitä, kun tuotteet ovat valmiina kuljetukseen. Tuotteiden arvioidut toimitusajat vaihtelevat toimittajakohtaisesti.
Huom. Mikäli tilaus sisältää tuotteita eri valmistajilta, tuotteilla saattaa olla eri toimitusajat. Kotijako tapahtuu normaalisti myöhäisimmän tuotteen toimitusajan mukaisesti, ellei tilattujen tuotteiden toimitusaikojen väli ole yli kolme viikkoa. Kaikki tuotteet kuljetetaan samaan toimitusosoitteeseen. Tilauksen tilasta tiedotetaan tuotteittain ja tarkemmasta toimitusajasta ilmoitetaan asiakkaalle puhelimitse tai sähköpostilla.
Tilauksia voi toistaiseksi tehdä vain Suomeen.
Yli 100€ tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. (Poikkeuksena tehdaskampanjat esim. Wanted) Alle 100€ tilauksiin lisäämme pientoimituslisän 15€.
Verkkokaupassa olevien tuotteiden voimassa olevat hinnat ovat näkyvissä tuotesivuilla. Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä, jolloin tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selvä hintavirhe on esimerkiksi, jos tuotteen hinta on 0 euroa tai tuotteen hinta puuttuu kokonaan.
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksaminen
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]
Lasku ja osamaksu
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Collector
Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]
Lue lisää: Collector.fi
Jousto
Lue lisää: Jousto.com
OP Osta laskulla
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste
AfterPay
Lue lisää: AfterPay.fi
Tilauksen yhteydessä antamasi tiedot tallentuvat verkkokaupan asiakastietoihin.
Tilauksen yhteydessä antamiasi tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Verkkokaupassa on käytössä SSL-suojattu yhteys, joka salaa tietoliikenteen siten, että ulkopuolinen taho ei pysty näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi.
Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tilausvahvistus sisältää kaikki tilaukseesi liittyvät tiedot, joten säilytä se mahdollista myöhempää tarvetta varten.
Kun verkkokauppa on lähettänyt tilausvahvistuksen sähköpostitse asiakkaalle, tilauksesta tulee sitova. Verkkokauppa pidättää oikeuden olla vahvistamatta tilausta, mikäli tilauksessa tai asiakastiedoissa on merkittäviä puutteita.
Jos haluat tilauksen jälkeen muuttaa tilauksen sisältöä tai peruuttaa tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.
Kuluttajansuojalain mukaisesti käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Voit lukea lisätietoja Kuluttajaviraston sivulta peruutusoikeus etämyynnissä. Palautusoikeus ei koske tilauksesta valmistettavia tuotteita, joiden toimitusajat ovat yli 2 viikkoa.
Palautusta koskevissa asioissa ota ensin yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.
Mikäli saat viallisen tai väärän tuotteen, ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun. Vastaamme palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista toimituskuluista, mikäli sinulle on toimitettu viallinen tai väärä tuote, muussa tapauksessa palautuksesta aiheutuvat kulut ovat omalla vastuullasi.
Verkkokauppa ei ole velvollinen solmimaan kauppoja, jos sopimuksen täyttäminen estyy tai viivästyy syystä, joka on verkkokauppiaan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.
Ylivoimainen este on ennalta arvaamaton tapahtuma, joka estää tai tekee kohtuuttoman vaikeaksi osapuolen sopimusvelvoitteiden täyttämisen määräajassa. Tällaisia tapahtumia ovat viranomaisen toimenpiteet, tietoverkon toiminnan häiriöt, sähkökatkokset, varkaudet, luonnonmullistukset, tulipalot, sota tai sen uhka, kapinat, mellakat, terrorismi ja työtaistelutoimenpiteet tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen osapuolista riippumaton syy.
Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä verkkokauppiaalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.
Tilaajan on oltava yli 18-vuotias. Tilaaja hyväksyy tilausta tehdessään verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot.
Tilaaja sitoutuu antamaan itsestään totuudenmukaisia tietoja verkkokaupan rekisteröitymislomakkeella sekä korjaamaan virheelliset tiedot.
Kaikki verkkokaupassa esitetyt materiaalit (kuvat, tekstit, videot, logot) ovat verkkokaupan omaisuutta. Tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin luvaton käyttö tai kopiointi on kielletty. Tilaaja vastaa verkkokaupan tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin luvattomasta käytöstä aiheutuvista seuraamuksista.
Pidätämme oikeuden kaikkiin muutoksiin tilaus- ja toimitusehdoissa.
Riitojen ratkaisuun sovelletaan Suomen lakia.